понеделник, 5 август 2019 г.

Бърз тутманик с три вида брашно









             За мен това е най сполучливата рецепта за бъркан тутманик, първо защото наистина е много вкусен, и второ, не стана глетав. А и да не пропусна факта, че се приготвя и по интересен начин. Поливането с прясно мляко малко преди да се изкара от фурната ме заинтригува.
        Рецептата съм преписвала от интернет и немога в момента да я намеря, за да дам връзка, затова ако някой си я познае, веднага ще дам линк.







1ч.ч грис (аз използвах пшеничен)
1ч.ч бяло брашно
1/2 ч.ч царевично брашно
1ч.ч олио
2ч.ч прясно мляко
2 яйца
1п. бакплувер
250 гр. сирене
1ч. л сол

      С миксер разбийте яйцата и добавете на тънка струйка олиото. След това сложете солта и натрошеното сирене. В отделна купа смесете трите вида брашно и бакплувера. Разбъркайте и смесете с яйчната смес. Разбийте с миксера и добавете една чаена чаша прясно мляко. Хомогенизирайте и прехвърлете тестото в намаслена и набрашнена тавичка. Аз използвах правоъгълна тава с размери  30x 18 см  . Печете в предварително загрята на 200* фурна около 30 мин.След това извадете и полейте  тутманика с другата чаша прясно мляко. Върнете за кратко във фурната(около 10мин).

1 коментар: