неделя, 24 март 2013 г.

Палачинки с фанта








                 В къщи много рядко майка ми прави палачинки с мляко. Винаги ги прави с фанта портокал и газирана вода. На всички много ни харесват така, а когато ги и полеем с малко лимонов сок и ги наръсим със захар стават много свежи. Та сега и аз продължавам тази традиция. Дано и на вас да ви се харесат и да решите да ги пробвате.





              500мл. фанта портокал ( 1 малка бутилка)
         500мл. газирана вода (1 малка бутилка)
         4 яйца
         1с.л захар
         щипка сол
         2 ванилии
         2-3 с.л олио
         брашно за рядко тесто

           Първо разбивате яйцата и след това добавяте фантата и газираната вода. Разбърквате и слагате захарта, щипка сол, ванилиите и олиото. Накрая започвате да добавяте брашно до получаване на рядко тесто. Майка ми каза, че когато потопя черпака, изкарам го от сместа и го обърна и ако той побелее, значи брашното е достатъчно. Така направих и аз, много ми помогна, защото ми служеше за ориентир. След като сте готови ги печете в предварително загрят тиган намазан съвсем леко с олио. От това количество продукти ми излезнаха 19 палачинки.   

 

2 коментара:

  1. Таничка, много благодаря за тази рецепта. Знаеш за страха ми от палачинки. Ще пробвам твоя вариант, за да видя дали ще имам успех.
    Твоите изглеждат чудесно и много вкусно!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, няма нищо страшно, просто трябва да улучиш тестото, за да тие се обръщат. радвам се, че са ти харесали. Спорен ден.

      Изтриване