четвъртък, 15 май 2014 г.

Малинов чийз сладкиш






           Бърз и много вкусен, пък и ако имате като мен замразени плодове, които трябва да оползотворите, значи сте попаднали на вашата рецепта.



            1 пакет какаови бисквити ' Роден край'
        80 гр. масло
        2 п. сирене Крема ( 250 гр. общо)
        4 яйца
        1 ч.ч захар
        1 ванилия
        малини






                 Бисквитите натрошете на ситно или ги блиндирайте. Изсипете ги на равен пласт в кръгла тавичка с размери 24-25 см. в диаметър. Разтопете маслото и полейте бисквитените трохи. На равен пласт върху тях разпределете малините ( ако се притеснявате, че ще киселеят, може да поръсите с пудра захар) . 
            С помощта на миксер разбийте сиренето, захарта, ванилията и яйцата. Нанесете сместа равномерно върху малините. Изпечете сладкиша на 180*С в предварително загрята фурна. Охладете и поднесете.


22 коментара:

  1. Танче,това чудо мога да го хапвам сутрин,обед и вечер и то цяла седмица-жестоко любим!Направила си го превъзходен!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
  2. Малините май са най-любимите ми плодове, просто не им устоявам :) И този твой сладкиш просто ме грабна, вече се почерпих :) Много вкусно!
    Хубав и стоплящ се ден! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. О, не е честно, нямам малини, а и когато имам, то винаги свършват светкавично, защото ги обожавам. Записвам си сладкиша и дано се сетя за него през малиново време. Грабна ме яко! Направо е върха!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи, ако искаш по малиново време ще те подсетя, в кръга на шегата де. Радвам се, че ти харесва. Поздрави!

      Изтриване
  4. Вкусно и свежо десертче, с невероятно малиново ухание!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Чудесен чийз, Таня!
    И с това прекрасно ухание...
    Ще чакам пресните малини, за даму се насладя!
    Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, радвам се, че ти харесва. Прегръдки и за теб!

      Изтриване
  6. Аз нямам останали плодове за оползотворяване, но с тази лесна и апетитна рецепта определено ще си взема за да я пробвам. Поздравления за рецептата и за красивите снимки, които са страшно изкушаващи.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Жана, как ме стоплиха думите ти. Поздрави и слънчев ден ти желая!

      Изтриване
  7. Много ароматен и вкусен, а цветовете са толкова красиви! Прекрасни почивни дни, Таничка!

    ОтговорИзтриване
  8. Танче, имам замразено (домашно даже) броколи, ще стане ли? :) Шегувам се, иначе наистина имам мъничко...
    А сега сериозно. Сладкишът ти е трепач, ама истински! Прекрасно ти се е получил :)
    Прегръдки и хубава вечер ти желая!

    ОтговорИзтриване
  9. Разкош!! Толкова апетитно изглежда този чийзкейк!!!! :) Отмъквам цялата тава, няма да ми стигне едно парченце...
    Усмивка от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Почерпи се колкото искаш, Тики и да ти е сладко. Прекрасен ден ти желая

      Изтриване
  10. Това ще пробвам непременно, точно имам едни замразени малинки.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Ще се радвам ако ти хареса. Поздрави!

      Изтриване
    2. О, пропуснала съм да дакладвам, че правих и е чудесен! Благодаря, Таня!

      Изтриване
    3. Ах, Веси, много ти благодаря за доверието. Искрено ме зарадва. Поздрави!

      Изтриване