сряда, 26 юни 2013 г.

Киш с броколи








             
                    Тази зима преоткрих броколите и сега присъства по често в менюто ни. По често, защото го има само в големите вериги магазини, а аз нямам много време за обикаляне, пък и то какво обикаляне, като тук в Смолян има само два хипермаркета, което е малко силно казано.
                    Рецептата за този киш е публикувана в стар брой на кулинарно списание и си я бях набелязала. Сега дойде и нейният ред. За  любителите на този зеленчук, ястието много ще им допадне, пък и нещо различно, нали така?





                  1 глава броколи
                  2с.л галета
                  1 червена пекана чушка
                  100 гр. шунка
                  1ч.ч настърган кашкавал
                  1ч.ч кисело мляко
                  4 яйца
                  1ч.л горчица

    

                   Намжете тава от йенско стъкло с масло и я поръсете с галета. Накъсайте броколите на розички и ги разпределете равномерно в съда. Поръсете ги със ситно нарязаната шунка и чушка ( малко сол) и покрийте с настъргания кашкавал. В отделен съд смесете яйцата, млякото и горчицата, подправете на вкус ( аз сложих малко сол и черен пипер), залейте и запечете до златисто.




8 коментара:

  1. Таничка, много хубаво, че експериментираш и ти, така се учим всички. ;) Поздрави на Родопите и Смолян!
    Хубав ден ти желая!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, понякога с експерименти се получават много добри неща, но има и лоши моменти. Благодаря ти и на теб усмихнат ден!

      Изтриване
  2. Ммм изглежда ми много вкусно!Поздрави прекрасна рецепта!

    ОтговорИзтриване
  3. Танче, много хубава рецепта! Аз все панирани правя броколите, че много ги харесваме така, но ми се иска да разнообразя и рецептата ти идва точно като по поръчка. Хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи, надявам се да ви харесат и така. Не можах да те позная с това име, сменила си го. Прекрасен ден, мила!

      Изтриване
  4. Обичам ги и карфиол и броколи, панирани, сготвени... А тази рецепта е истинска наслада! Не съм ги приготвяла по този начин. Поздрави, Танче и целувки на Родопите!!!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, радвам се, че ти харесват. Аз още карфиол не мога да се отпусна да готвя. Прегръдки!

      Изтриване