неделя, 29 март 2015 г.

Кошнички









рецептата е на Мария


1 яйце
1 жълтък
100 гр. пудра захар
200 гр. масло
400 гр. брашно
лимонова кора




       Маслото се разбива със захарта до побеляване. Добавят се жълтъка, яйцето, лимоновата кора и брашното. Омесва се тесто.
      Взема се едно топче от тестото слага се на дъното на предварително намаслена формичка и с пръсти се разстила по дъното и стените. Формичките се нареждат в тава и се пекът до порозовяване. Когато се изпекат се оставят да изстинат и се изваждат от формичките. Пълнят се с крем и се оставят да омекнат няколко часа. 
       Аз напълних с готов кокосов крем на Д-р Йоткер, който за съжаление не съм виждала  в търговската мрежа в България, но вие може да напълните кошничките с крем по ваш вкус.
        



11 коментара:

  1. Вкусни и меки кошнички, предполагам от кремчето? Черпя се едничка.
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Таничка, изглеждат чудесно! Представям си каква разтапяща сладост са. :)
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Олее, колко ги обичам тези кошнички. Не съм ги хапвала от много години, а ти така ме пренесе в спомените! Страхотни са, Таничка!

    ОтговорИзтриване
  4. Чудесни са, Танче! Толкова много обичам тези сладки, а така не ми се занимава с оформянето им ... Затова се почерпвам при теб :)
    Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Малки красотички !Чудесни кошнички! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  6. Малки,разкошни бижута,наслада в една хапка!Хубава седмица,Радост!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Опс,станах ти кръстница без време,извини ме,Танче!

      Изтриване
  7. Таничка, честит Великден! Много здраве и много усмивки да има вкъщи. :)

    ОтговорИзтриване
  8. Лелее, много сладки изглеждат! Браво, страхотна рецепта!

    ОтговорИзтриване
  9. с тази смес могат ли да се направят орехи защото нямам форми за кошнички

    ОтговорИзтриване