понеделник, 25 февруари 2013 г.

 

 

 

                     Печени плодове



         Тъй като ми бяха останали малко от зимните плодове, реших да се възползвам от идеята на Вили и да ги опека. Аз обаче не сложих алкохол, защото децата бяха главните консуматори, затова може би станаха малко по сухички, но много се харесаха. Вили, благодаря ти за споделената рецепта. По принцип есента си обираме овошките и цяла зима си имаме домашни дюли, ябълки и круши. Но със затопляне на времето, те започват да гният, а мен ме е жал да ги изхвърля. Това е идеално предложение, като се има предвид, че могат да се използват и за пълнежи.





           В плик за печене се слагат нарязани на кубчета тиква, ябълки и дюли ( почистени от семките). Добавих 1 ч.ч захар от която половината беше кафява, канела и няколко карамфилчета. Плика се завързва и се надупчва. Поставя се в предварително загрята на 200*С фурна за един час. 

4 коментара:

  1. Аз при Вили нещо съм ги изтървала, ама гледай тя и тук ме изненада!:) Страхотни са, идеята е наистина добра и ще се възползвам, толкова пъти някое плодче започне да се разваля и се чудя какво да го правя. Супер си! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  2. Таня, ако знаеш как ме радва това , че надничаш в стари странички и ми се доверяваш.Благодаря ти , мила!А как ти завиждам за домашните плодове!!!
    Усмихнат ден!

    ОтговорИзтриване