неделя, 10 март 2013 г.

Шоколадов сладкиш с червено цвекло







    
            С лек, кадифен и загадъчен вкус- така бих определила този сладкиш. За първи път го приготвям, но не и за последен. В нета има много рецепти, но аз се спрях на тази от предаването "Пекарната на Рудолф",  защото ми се стори по лесна и най- вече нямаше масло. Не че не го използвам, но гледам да е в малки количества.





             3 яйца
          250 гр. сварено червено цвекло (една средна главичка)
          1ч.ч захар
          1ч.ч брашно
          1п. бакплувер
          100гр. натурален шоколад( разтопен на водна баня)
          1/ 3 ч.ч олио
          2 с.л какао
               течен шоколад за намазване


               Разбийте яйцата със захарта до пухкав крем. След това добавете олиото. Добавете и брашното с какаото и бакплувера и разбъркайте. Пасирайте настърганото цвекло и го добавете към сместа. Накрая сложете и разтопеният на водна баня шоколад. Изсипете в намаслена и набрашнена тава и печете на 180*С в предварително затоплена фурна. След като е готов го намажете стечен шоколад. Ако искате може да го полеете и с шоколадов ганаш или друга глазура.

6 коментара:

  1. Ех, това червено цвекло... И аз съм срещала сладкиши с него, но не са ме впечатлявали особено. Този обаче е страхотен и при първа възможност ще го приготвя (аз също гледам да не използвам много масло в десертите).
    Поздрави, Таничка, чудесна идея и представяне!

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотен сладкиш! Ще го правя за втори път!

    ОтговорИзтриване
  3. Страхотен сладкиш! Ще го правя за втори път!

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотен сладкиш! Ще го правя за втори път!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. За много години! Само ако знаете как ме зарадвахте!Да ви е сладко!

      Изтриване