неделя, 14 юли 2013 г.

Кекс с тиквички









          Обичам нестандартните и интересни рецепти, затова още когато видях този сладкиш си казах, че ще го правя. Всички знаете прекрасния блог на Гери, която винаги търси интересното и успява. Така и аз да не остана по назад, видях и опитах, а резултата е невероятен. Мога смело да твърдя, че това е един от онези сладкиши, които те карата да си вземеш още, и още, така до последната троха.




               Гери от своя страна е адаптирала рецептата от блога на Люси, за който до този момент не знаех, но и там има много оригинални предложения. не съм променяла нищо по рецептата, и съм използвала точните количества като Люси. Затова рецепта няма да пиша, а вие ако се заинтригувате може да посетите двете дами и да се насладите на техните умения( линка с рецептите може да намерите след като кликнете на техните имена).




             Може би кекса ви изглежда недоопекан, но не е така- той просто е по-сочен и топящ се в устата.



            Вместо глазура, отгоре аз намазах с течен шоколад.

10 коментара:

  1. Таничка, кооолко сочен само ти се е получил... Ох, как ми се прияде и на мен. Чудесен е, чудесен е! И сърдечно благодаря, че още веднъж ми се довери, наистина значи много за мен.
    Да ви е сладко с кесчето. Прекрасен и усмихнат ден ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, почерпи се мила, ти знаеш колко е вкусен. Успешна седмица!

      Изтриване
  2. Таня,много апетитно изглежда и наистина е интересна рецепта!При Гери съм го пропуснала, но благодаря и на двете ви! Хубава неделя!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нати, няма защо да благодариш, радвам се че ти харесва. Усмихнат ден!

      Изтриване
  3. Ах, изглежда повече от страхотно! Видях го при Гери, сега и тук, ще взема и аз да се осмеля да го пробвам!
    Поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Александра, много ми е приятно, че те виждам тук, пробвай и се надявам да останеш доволна. Благодаря ти и хубав ден!

      Изтриване
  4. Благодаря ти Таня! Радвам се, че сладкишът се сдобива с такава добра слава и ти е харесал :) И аз се насладих на прекрасните рецепти, които предлагаш и ще те следвам занапред!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Люси, много ти благодаря за милите думи, надявам се това, което правя да ти хареса. Слънчев ден!

      Изтриване
  5. Таня, много интересно предложение, аз също съм го пропуснала при Гери и Люси.Изглежда много сочен и изкушаващ!Поздрави!

    ОтговорИзтриване