понеделник, 20 януари 2014 г.

Крем супа от броколи и праз лук








             Една идея за здравословна и вкусен обяд или вечеря, пък се приготвя и сравнително бързо. Ако сте любители на тези зеленчуци съм сигурна, че ще ви хареса.



                       2 стръка праз ( бялата част)
                 450 гр. броколи
                 1 морков
                  сол
                  черен пипер
                  3-4 с.л олио
                  1/2 ч.ч прясно мляко




                Почистете бялата част на два стръка праз лук. Нарежете го на дребно. Моркова обелете и нарежете на кубчета. В тенджера сложете мазнината и задушете праза и моркова. Сложете около 1 литър вода и след като заври прибавете броколите, пипера и солта. Оставете да къкри на слаб огън около 15 мин. Отместете и в купичката отделете от бульона. Пасирайте до гладкост и прибавете прясното мляко. Разбъркайте и върнете на огъна за още пет минути. Сервирайте с натрошено сирене.


8 коментара:

  1. Определено ми харесва! И аз съм на подобна вълна тези дни. :)
    Поздрави, Танче!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гери, много се радвам, че ти харесва. Успешен ден, мила!

      Изтриване
  2. За теб лъжа а за мене истина ... но вчера точно това готвих и аз Таня :)
    Само че вместо прясно мляко и сложих растителна сметана и поръсих с настърган кашкавал :)
    Следващия път ще я разнообразя точно като твоята!
    Хубав ден от мен!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Дани, как сме се нацелили и двете. Прегръдки и усмихнат уикенд.

      Изтриване
  3. Точно като за мен е,Танче,обичам броколи!Супер много ми харесва рецептата ти!Прегръдка!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Роси. Уютен и спокоен уикенд ти желая!

      Изтриване
  4. Харесвам ги и със сигурност супичката ще ми допадне! Много красиви снимки! Поздрави!

    ОтговорИзтриване