неделя, 9 февруари 2014 г.

Супа топчета с топено сирене








          Никога не съм предполагала, че добавката на само един продукт може да промени вкуса на дадено ястие дотолкова, че вече да не ми се иска да приготвя това ястие по класическата му рецепта. Тази супа стана любима у нас и горещо ви препоръчвам да  я пробвате, сигурна съм, че и на вас ще ви хареса. Рецептата съм преписвала от кулинарно списание, и известно време отлежаваше в тефтера.
   


                 50 гр. масло
             1/2 ч.л червен пипер
             1 глава кромид лук
             1 голям картоф
             1 морков
             200 гр. кайма
             сол и черен пипер на вкус
             2 топки фиде
             80-100 гр, топено натурално сирене
             магданоз



              Във вряща вода сложете маслото и червения пипер. Добавете нарязаните на ситно морков, лук и картоф. От каймата оформете малки топчета и щом зеленчуците поомекнат ги добавете към супата. 
              Топеното сирене сложете в дълбок съд и налейте малко от горещия бульон. Пасирайте или разбийте с миксер. Добавете сиренето към супата и сложете и начупеното фиде. Посолете и овкусете. Гответе до готовност на фидето. Пожелание  поръсете с магданоз.


16 коментара:

  1. Танче, имам ти вяра и определено ще опитам! Звучи мнооого вкусно. :)
    Поздрави и хубава вечер!

    ОтговорИзтриване
  2. Танче, сигурна съм, че е много вкусно, предполагам и плътността и вкусът се променят. Идейката за добавяне на топено сиренце е супер и може би и в други супички ще стои чудесно. Прегръдки, Таничка и прекрасна нова седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Кате, наистина се променя и вкуса и плътността. Прегръдки и за теб!

      Изтриване
  3. Мушила съм тук-там топено сирене и знам, че дава някаква особена магия на ястието. В супа не помня, обаче, да съм слагала. Даваш интересна идея, Танче :) Още повече, че супата топчета ми е сред любимите! Откога не съм яла... Слагам кайма в списъка, защото ми се търкалят няколко сиренца от последния огретен :)
    Усмихната седмица на теб :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Тики, радвам се, че ти харесва. Поздрави и целувки!

      Изтриване
  4. Танче, определено ще взема предвид това твое предложение :) Наскоро една съседка ми каза за тази тайна в супите и ти сега го потвърждаваш. След всичко това със сигурност ще ни се услади :)
    Вкусна седмица, Танче!

    ОтговорИзтриване
  5. Честно казано, досега топено сирене на супа не съм слагала, но по принцип много обичам да добавям. Придава плътност и много приятен вкус на ястието. Прекрасна идея, Танче! Със сигурност ще се възползвам някой път!
    Сърдечни поздрави и пожелания за слънчева и усмихната седмица!:-)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мони, радвам се, че ти харесва. Усмихнат ден и на теб!

      Изтриване
  6. Много,много ми допада застройване с топено сирене,Танче!А най-любимо ни стана застройка с крем сирене.Наистина променя вкуса съвършено.Чудесна е супичката ти,ама много!Сърдечни поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Роси, много ме зарадва с този коментар. Прегръдки, мила!

      Изтриване
  7. Ммм много обичаме супички, но правя общо взето 2-3, рецептата ми харесва и определено ще разнообразя менюто :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Жана, пробвай, ще ти хареса, сигурна съм. Поздрави!

      Изтриване
  8. Много апетитна супичка си предложила, Танче! Непременно ще опитам този вариант.
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Снежи, радвам се, че ти харесва. Прекрасен ден ти желая!

      Изтриване