вторник, 18 ноември 2014 г.

Овесени бисквити с кестени






           Въпреки, че нямам никакво време през седмицата, в събота и неделя задължително правя нещо сладичко, просто, колкото и да съм уморена, не мога да се стърпя. Проблема е, че сигурно дълго време рецептите ще отлежат в папката за публикуване. Като гледам  с какво темпо пускам публикации, сигурно някои ще изчакат и другата есен.
        Та да си дойдем на думата. Предлагам ви едни изключително ароматни, вкусни и полезни сладки, на които няма как да устоите.




2 яйца
1 ч.ч захар
2 ч.ч стрити кестени
1 ч.ч финни овесени ядки
2 с.л сусамов тахан
50 гр. натурален шоколад
1/2 ч.ч олио
1 ванилия
1 к.л канела
щипка индийско орехче
1 п. бакплувер
1 1/2 ч.ч брашно



            Разбийте яйцата със захарта. Постепенно добавете олиото. Смесете канелата, индийското орехче и ванилията с овесените ядки и ги сложете в сместа. Следват кестените, сусамовия тахан и нарязания на малки парчета шоколад. Разбъркайте до хомогенност. Смесете бакплувера с брашното и ги добавете към тестото.
           Върху покрита с хартия за печене тава, с помощта на лъжица оформете купчинки и пъхнете във фурната, която е предварително загрята на 180*.  Печете до порозовяване, извадете и оставете сладките в тавата да изстинат.



9 коментара:

  1. Ooo, това непременно ще ми хареса! И аз съм на кестени в момента, но в супа :) Заедно, можем да си сглобим кестенова вечеря :)
    Усмихната седмица от мен, Танче!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесни бисквитки Танче! Честно да ти кажа, не съм опитвала никога кестени. Май му е време, нали! И нищо, че по-рядко се завърташ за нова публикация, винаги ще ми е приятно да те навестя!! Усмивки и поздрави :)

    ОтговорИзтриване
  3. Таничка, ние търпеливо си те очакваме, нали знаеш. ;) А бисквитките са толкова хубави, толкова по мой вкус! Грабвам едничка веднага. :)
    Прегръдки и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  4. Таничка, липсваш ни, но с такиви рецепти ще чакам търпеливо да намериш време!

    ОтговорИзтриване
  5. Танче, тази липса на време ни мъчи всички май, или почти всички. За жалост се опитваме да направим деня повече от 24 часа, не става.
    Бисквитките са чудесни, спира ме беленето на кестените.

    ОтговорИзтриване
  6. Таничка, напълно те разбирам. При мен положението е същото, сега имам рецепти от миналата есен и зима и си чакат реда. Да беше толкова лесно воденето на блог, колкото изглежда. Но да не се оплаквам, а те похваля. Много ми харесва рецептата ти и ще я опитам в най-скоро време. имам нежните продукти и тъкмо се чудех в какво да ги превърна :) Сърдечни поздрави, мила!

    ОтговорИзтриване
  7. Май доста хора сме се запасили с рецепти:), нищо де ще им дойде времето:). Чудесни бисквитки, да подсладим вечерта и дори утрешният ден, толкова са сладурски! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  8. Като ги гледам и като чета съставките, наистина не може да им се устои!
    Поздрави, Танче!

    ОтговорИзтриване
  9. Танче,чудни бисквитки,идеални за съботно-неделно удоволствие за небцето!
    А иначе за изоставащите снимки и рецепти не се бой,аз съм ударник в това отношение :) .
    Хубав ден ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване