неделя, 28 април 2013 г.

Най- накрая вкъщи











                 След осем дневен престой в болницата с тримата юнаци, най- накрая се прибрахме вкъщи. В момента се възстановявам психически, защото притеснението беше голямо. Не успяхме да се преборим с гадния вирус у нас  и се стигна до болница. Знам, че всички ги мразите, но аз изпитвам панически страх от постъпване в болницата, и сега не с едното, ами и с трите деца. Слава Богу  вече са добре и дано да се задържат така.
              В този ред на мисли, когато се прибрах имах нужда от нещо познато, което да ми върне силите. И тъй като всички в къщи го обичаме, направих сутляш. Няма да пиша рецептата сега, защото все още не ми се е възвърнало желанието за повечето ежедневни дейности, а и в нета има много рецепти.






5 коментара:

  1. Честит празник , мила!!!Да е цветно и радостно на душите ви и момчетата да са здрави , жизнени и да започнат с малките белички.Прегръщам ви всички !!!

    ОтговорИзтриване
  2. Таничка, честита Цветница! Да ви донесе още повече здраве и повече хубави моменти.
    А сутляшът е чуден, аз също много обичам. Дано да те подслади и да ти се върнат силите. Скорошно възстановяване и много усмивки ти желая!
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, Гери много ви благодаря за милите думи. Прекрасен ден ви пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  4. Тана,прекрасно те разбирам! И аз изпитвам панически страх от болници! Пожелавам ви това да вие било за последно!Весели празници, с много хубави емоции! И много,много здраве!

    ОтговорИзтриване
  5. Благодаря ти за милите пожелания. Весели празници и на теб!

    ОтговорИзтриване