събота, 21 декември 2013 г.

Christmas magic: Зимна салата






            Въпреки, че почти всеки ден консумирам цвекло, рядко успявам да снимам салатите, защото ги приготвям непосредствено преди консумация, а и вечер, когато се прибере цялото семейство ми е невъзможно дори да си помисля за снимки. Но днес на обяд имах това удоволствие и сега ви представям една от любимите ми салати, която със сигурност ще присъства на коледната трапеза.



                  1 глава червено цвекло
              бялата част  на един стрък праз
              шепа маслини ( без костилки)
              натрошено сирене
              нарязани на едро орехи
              зехтин
              сол
              лимонов сок



             Настържете цвеклото на ситно ренде. Праза нарежете на дребно и поръсете цвеклото. След това добавете сиренето, орехите и маслините. Посолете с щипка сол и полейте със зехтин и лимонов сок.


6 коментара:

  1. Таничка, изглежда толкова пъстра, чудна е! :) Аз също много обичам цвекло, основно така си го хапвам, в салатка.
    Сърдечни поздрави! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря ти, Гери. Весели празници!

      Изтриване
  2. Чудна е, разкошна зимна салатка! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  3. Толкова рядко се сещам за цвекло, че се зарадвах на подсещането, Танче! Звучи ми много вкусно! Поздрави и весела Коледа!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че съм била полезна. Весела Коледа и на теб!

      Изтриване