сряда, 7 май 2014 г.

Шоколадова халва с орехи






             Рецептата за тази невероятна халва видях в списание " Кулинарен уикенд", и още на мига ме грабна. Естествено не се стърпях и на следващият ден беше готова. Може да се направи и с други ядки, като според мен с шам фъстък ще се получи идеално. Но и с орехи  има богат и плътен вкус, топи се в устата.



       200 гр. натурален шоколад
       25 гр. масло
       120 гр. орехи
       300 гр. сварено кондензирано мляко

            Начупете шоколада и го сложете в тенджера. Добавете маслото и кондензираното мляко, което предварително сте варили  ( не отваряно) 3 часа и след това охладили. Може да използвате и готово карамелизирано кондензирано мляко. Сложете тенджерата на водна баня и разбърквайте сместа докато шоколада и маслото се разтопят и всичко се хомогенизира добре.  Дръпнете от огъня и добавете начупените ядки. Излейте сместа в застлана с готварско фолио тавичка. Изстудете до стайна температура и после сложете в хладилника и оставете да се втвърди.


14 коментара:

  1. Чудесна е, Танче! И мен ме изкуши да я опитам с тези вкусни снимки! :)
    Слънчева седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Радвам се, че ти харесва, Светле. Поздрави!

      Изтриване
  2. Танче, наистина грабват и рецептата, и снимките :) Ще я опитам :)
    Поздрави! Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Албенче, ще ти хареса, сигурна съм. Прегръдки!

      Изтриване
  3. Сигурна съм, че е много вкусна тази халва, Таня :)
    И със шам фъстък ще е чудесна!
    Поздрави с много усмивки !

    ОтговорИзтриване
  4. Таня, плени ме с тази рецепта!!!! Благодаря ти задължително ще пробвам!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Нати, радвам се, че ти харесва и дано да ти се услади и на теб, така както на мен. Прекрасен де ти желая!

      Изтриване
  5. Изглежда много, много вкусна! Чудесна рецепта!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Лети, много ти благодаря за милите думи. Поздрави!

      Изтриване
  6. Уау, силно впечатляващо кулинарно изкушение! Прегръдки!

    ОтговорИзтриване
  7. Прелест! Аз по-скоро бих я нарекла фъдж (от тези американските, а не като нашата представа за фъдж), ама какво значение има името след като е такава вкусотия! Страхотно!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване