понеделник, 21 януари 2013 г.

                   Пълнозърнести  сладки с халва



        Тези сладки отдавна си ги бях набелязала в един от броевете на Кулинарен журнал. Реших, че е време да ги пробвам. Вкъщи домочадието много ги харесаха, въпреки, че на мен нещо ми липсваше. Вярно, станаха много пръхкави и меки, но сякаш не бяха толкова сладки. Може би ако се добавят малко захар и орехи ще имат по подобаващ вкус (то на мен все трабва да ми по сладичко). Количеството на продуктите в рецептата ми се стори малко и аз направих двойна доза, от която ми излезнаха около 30 броя.







        150гр. масло(на стайна температура)
      200гр. тахан халва
      2ч.ч пълнозърнесто брашно
      1п. бакплувер


           В купа сложете маслото  и халвата и с помощта на вилица разбъркайте до хомогенизиране. След това прибавете  предварително пресятото с бакплувера брашно и омесете меко тесто. От него оформете малки топчета, които леко сплескайте с ръка. Печете в предварително загрята на 200*С фурна в тава покрита с хартия за печене.




Няма коментари:

Публикуване на коментар