сряда, 30 януари 2013 г.

 

 

                    Сладкиш с шоколад и майонеза


  

        Всички сигурно сте правили сладкиша с майонеза или поне сте го опитвали. Аз лично много го харесвам. Този път реших да импровизирам и вместо 5с.л какао, аз сложих 2 1/2с.л и 50гр. шоколад. Получи се идеален десерт за сутрешното или следобедното кафенце. Надявам се и на вас да ви хареса и да решите да си го приготвите.



 




           2ч.ч брашно
       1ч.ч захар
       1ч.ч вода
       1 опаковка майонеза( аз ползвам на Краси)
       1п. бакплувер
       2 1/2с.л натурално какао
       50гр. натурален шоколад (разтопен на водна баня)  


                 В голяма купа смесете брашното, захарта, какаото и бакплувера. Добавете майонезата, разтопения шоколад и водата. Разбъркайте до получаване на хомогенна смес. Изсипете в намаслена и набрашнена тавичка със средни размери. Печете на 180*С в предварително загрята фурна. Отгоре аз съм го украсила с готов крем за сладкиши на Д-р Йоткер, а вие може да импровизирате, както на вас ви харесва.
          Да ви е сладко!



Няма коментари:

Публикуване на коментар